Subject: FW: Harjumaa Jõelähtme vald Neeme küla Männimäe tee 10 kinnistul masti liitumine elektrivõrguga, LR8512
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Apr 2024 16:15:27 +0300

Tere

Palun minule lahendamiseks

Delta viit 7.1-2/24/12059-4

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Janno <[email-masked]>
Sent: Thursday, April 4, 2024 4:01 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Harjumaa Jõelähtme vald Neeme küla Männimäe tee 10 kinnistul
masti liitumine elektrivõrguga, LR8512

Tere,

Saadan muudetud projekti.

Uue lahendusega tuleb õhuliini paigaldus maantee kaitsevööndi 30m joone
ligidal.

Lugupidamisega

Janno Lütt

AS Stik-Elekter

Projekteerija

Mob. 53 400 127

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, March 13, 2024 13:08
To: Janno <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Harjumaa Jõelähtme vald Neeme küla Männimäe tee 10 kinnistul
masti liitumine elektrivõrguga, LR8512

Tere

Oleme projekti läbi vaadanud, juhul kui antud projektlahenduse osas
soovite endiselt TRAM kooskõlastus, siis palume M3 mastitugi teemaal
asendada tõmmitsaga. Mastitugi jääb liiga lähedale riigitee nr 11262
Ruu-Ihasalu teele.

Telefonivestlusele tuginedes selgus, et projektlahendus on ka muutumas,
seega palume esitada ka muutunud projektlahendus kooskõlastamiseks
TRAMile.

Palume edastada komplektne täiendatud või uus projektlahendus, kas minu
e-mailile või [email-masked] <mailto:[email-masked]>
.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Janno <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, February 21, 2024 3:01 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: LR8512 taotlus kooskõlastada tehnovõrgu ja rajatise projekt

Tere,

Saadan taotluse elektriprojekti LR8512 kooskõlastamisele.

Lugupidamisega

Janno Lütt

AS Stik-Elekter

Projekteerija

Mob. 53 400 127